پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دومین گروه دانشجویان دانشکده فنی از مرکز رشد فناوری گناباد

بازدید دومین گروه دانشجویان دانشکده فنی از مرکز رشد فناوری گناباد

- 1402/09/14

دومین گروه دانشجویان دختر دانشکده فنی و حرفه‌ای نوغاب گناباد از مرکز رشد فناوری‌های گناباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد گناباد، دومین گروه از دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای جهت آشنایی با کارآفرینی‌های صورت گرفته در مرکز رشد فناوری‌های گناباد از این مجموعه بازدید کردند.

در این بازدید، تقوی در خصوص معرفی پارک علم و فناوری و نحوه پذیرش و خدمات مرکز رشد فناوری‌های گناباد به دانشجویان پرداخت.
در ادامه دانش‌آموزان از واحدهای فناور«دنیای هوشمند آوا»، «آزماکاوان تدبیر شرق»، «نوین سازان فناوری هرمز» و «زیست درمان ایرانیان »بازدید کرده و ضمن آشنایی با دستاورد شرکت از نزدیک با مراحل مختلف تولید محصول آشنا شدند.
شایان ذکر است که شرکت «زیست درمان ایرانیان » در زمینه پرورش، تکثیر، دپو، خرید و فروش جزئی و کلی و صادرات و واردات زالوی طبی در دوره رشد مقدماتی مشغول به کار بوده و هم اکنون در مرکز رشد فناوری گناباد مستقر می‌باشد.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی بازدید دانشجویان دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری بازدید دانشجویان دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری بازدید دانشجویان دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری بازدید دانشجویان دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری بازدید دانشجویان دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری بازدید دانشجویان دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری بازدید دانشجویان دانشکده فنی گناباد از مرکز رشد فناوری